2014. június 17., kedd

00. Beauty and the beast

Drága olvasók!

Újabb csúfos vereség után egy újabb kezdet.
Hadd magyarázzam meg, hogy mi történt a Harry Styles bloggal: nem volt jövője. Ennek nagyon egyszerű oka van; hiteltelen lett volna a történet, tekintve, hogy nem táplálok semmiféle romantikus érzelmet Harry iránt, nehéz lett volna arról írni, hogy éppen milyen szerelmes a főszereplő az énekesbe. 
Szerettem volna egy olyan történetet, ami a régi időkre emlékeztet, amikor még nem volt ciki szerelmes történetet írni, ahelyett, hogy folyton csak a vér folyna, a szenvedéstől mindenki megcsömörlik, a szereplők sötétek, a cselekmény a lehető legdrogosabb, legszenvedősebb, vagy éppen leggyilkolósabb, esetleg verekedni kell minden fejezetben. Ó, és akkor nem is beszéltünk az ötven árnyalatnyi szexről. Szerintem nem 14-15 évesen kell ilyen történeteket írni. Vannak dolgok, amiket meg kell élni. Tapasztalni. És ezeket a dolgokat az ember nem tinédzserként éli meg, vagyis a legtöbben. 
Az új próbálkozás egyik mai kedvelt témát sem dolgozza fel. Nem sötét, nem sírós, de még csak nem is halnak meg emberek erőszakosan. Sajnálom.
Az én történetem egy szerelmi történet.


Fogadjátok sok szeretettel!

פפ Georgia-Rose


×××



Szánt szándékkal nem lettem nagy ember. Nem akartam az lenni. 
Csak a háttérben szerettem volna megbújni, és figyelni, ahogy másokat az égig emel, vagy éppen a süllyesztőbe szorít a hírnév. Lássuk be, mocskos dolog. 
Sminkes lettem. Sminkmester. Mókás dolog. Azt csinálsz az emberből, amit csak akarsz. Nemrég végeztem, a mesteri oklevelemen még alig száradt meg a tinta, de én nagyra török a háttérben. Jelentkeztem a BBC-hez. Nem is akárhova, a tervem, hogy én fessem az űrlényeket a Doctor Who c. sorozatban. Mindig odavoltam érte, de lássuk be, ha egy olyan férfi, mint David Tannent, Doktor lesz, elkerülhetetlen a nagy rajongás. Valamiért azért mégis jobban lekötöttek a sminkek. Gyerekkorom óta vonzott a szakma, és egész jó a kézügyességem. Érdekes, hogy egy emberből hogy lesz fél óra leforgása alatt egy másik ember, vagy éppen földönkívüli. Képes vagyok megöregíteni, megfiatalítani, vagy farkassá maszkírozni valakit. A nagymamám szerint varázsló vagyok. Idős, és naív.

×

- Szóval, NY, mi? - Zoeynak segítettem a csomagolással. Modell, a legjobb barátnőm, és a világ legszeleburdibb embere egy személyben.
- Tudod, mióta készülök rá... Csodás lesz! Már alig várom - hófehér gyöngyfogsorát kivillantva mosolygott rám, aztán egy újabb sortot dobott a kupac tetejére. - Szóltak már a tévétől?
- Behívtak hétfőre - hidegen vontam vállat, holott már csak a meghallgatás gondolatától is végigfutott a hátamon a hideg. 
- Ne izgulj, menni fog! Engem is mindig sokkal szebbé maszkírozol. 
- Te egyébként is gyönyörű vagy - egyszerű megállapítás volt. Tényleg az. Lángvörös haja a háta közepéig ért, keretezve baba arcát. Szoborszerű vonásai, és hatalmas kék szemei vannak. Vékony alakjára tökéletesen simult a fehér nyáriruha, még hamvasabbá téve az amúgy is fehér bőrét. 
- Hagyd már... Sokkal szebb vagy nálam, csak én magas és görcs vagyok - nevetve legyintett. Persze, sokkal szebb... Szőke hajam a vállamat csapdosta, és csak nagyon, nagyon sok balzsammal lesz annyira fényes, mint Zoey fürtjei. Kék szemem elveszett az aránytalan baba arcomon, esetlen alakom egyetlen elfogadható részei a kezeim voltak. Azok tényleg szépek. Szeretem a körmeim.

- Mit gondolsz, menni fog?
- Hogy érted? - értetlenül fordultam felé.
- Ez már nem az itthoni bohóckodás...
- Szóval szerinted a Burberry reklám bohóckodás volt? - kitört belőlem a hitetlenkedő nevetés.
- Nem úgy értem... De ez hazai pálya. Kinn minden más lesz. Nem érted? Ez olyan, mintha te Ausztráliába mennél.
- Felejtsd el... Borzasztó akcentusuk van, semmit nem értenék.
 - Ne vicceld el! Ez fontos, Georgie. A karrierem múlik az egészen. Ha nem tudnak velem dolgozni, fújhatom az egészet. 
- Már miért ne tudnának dolgozni veled? - megint az értetlenkedésem. - Zoey, csodás leszel, és egy partyn megismered Leot. Ígérem! - mosolyogva bújt hozzám. - Aztán szeretném, ha bemutatnál Robert Pattinsonnak. Köszi.
- Azt hiszem, forgat - motyogott a vállamba.
- Nem ezt kérdeztem - nyugtatóan simogattam a haját. Megkönnyebbülten sóhajtott, aztán kibújt a kezeim közül, és mintha mi sem történt volna, újra az útról fecsegett, és elkezdett túrni a ruhái között. 

Tudtam, hogy el akar menni bulizni az utazás előtt, de reméltem, hogy kihagyjuk. Borzasztó másnap vár rám minden alkalommal, ha elmegyünk valahova. 
Fekete flitteres ruhába tuszkolt, ő pedig egy almazöld selyem kezeslábassal ellensúlyozta az én sötét színeim. Ragaszkodott a teljes kiöltözéshez. Hadd magyarázzam el: ha elmegyünk valahova, én általában csak felveszek valami elegánsabbat, és nagyritkán kihúzom a szemem, vagy kivasalom a hajam. Ezzel ellentétben Zoey minden alkalommal tökéletes sminkben, csillogó hajjal és valami csodálatos ruhakölteményben jelenik meg. Ez a teljes kiöltözés. Ma pedig ennek a napja van. 

4 megjegyzés:

  1. Istenem, de régen íram már megjegyzést akárhova is... :-)

    Hát benne vagyook! :-D
    Nagyon kis aranyosnak ígérkezik a történet, és remélem, hogy szétcsapunk indulás előtt. :-D

    Matt lesz a főszereplő? Ez meglepett. Tudom, többször beszéltünk már róla, hogy neki szeretnéd adni a címet, de nem gondoltam volna, hogy valóban őt választod, olyan furi lesz a sok gyagya Doktorkodás után. Persze jó is. :-) Olvastam már sztorit, amiben szerepelt, és e tudtam vonatkoztatni tőle, hogy ő a Doktor. Remélem neked is sikerül ;-)

    xx, Elly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán köszönöm, hogy a nagy hallgatás után enge tisztelsz meg egy megjegyzéssel! :-) (és a sok segítséget is köszönöm ^^.)

      Matt választása tetszik, és remélem, hogy ki tudom léptetni a Doktor szerepéből, hiszen sokkal több van benne. Láttam más filmekben, színdarabban, tényleg csodálatos színész, ez is sikerülni fog neki. :-)

      Azt hiszem, annyira mégsem kellett meglepődnöd a jelenléteden, átbeszéltük már a karaktert párszor :-D

      פפ Georgia-Rose

      Törlés
  2. Most megtöröm a hosszas csendet (hónapok óta nem kommenteltem sehová. fura).
    Először is, szeretnék rajongani egy kicsit a fejlécedért, annyira szép, ahogy az a fa absztrakt festményként folyik szét a lány háta mögött, és a színei szüntelenül egy cukorkaboltra emlékeztetnek. A lány pedig olyan kis cuki rajta, mint egy cukorkabolti eladó. De egyébként oda vagyok a menüért, meg van még pár kód, nagyon tetszenek^^. Oké.

    A bevezető szövegen majdnem megsértődtem. Nem értem mi baja a romantika rajongóknak az erőszakkal, a halállal és a vérrel:D Szinte magamra vettem azt a részt, hogy "amikor még nem volt ciki szerelemes történeteket írni". Szerintem most sem ciki. Csak nekem ciki, mert nem értek hozzá.

    Szóval adott egy lány, aki nem kifejezetten nyápic a külsejére, de máséra igen, és egy olyan helyen fog dolgozni, ahol belepiszkálhat a Doctor Who földönkívülijeinek a sminkjeibe... Ha csak valamilyen apró módon is hozzájárulhatnék a sorozathoz, biztosan megvesznék. Annyira izgulok. Már kíváncsi vagyok, hogy alakítod Matt karakterét, hogy ne képzeljem őt a jó öreg Doctornak:D

    ~xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, mindenki velem töri meg a hosszas hallgatást, ez igazán megtisztelő. :-D
      A fejléc csak félig az én melóm, de nekem is nagyoon tetszik, tetszenek a színek, adott esetben cukorka színek.

      A romantika háttérbe szorult, lássuk be. Akárcsak a Disney mesékben, ahol egyre jobban azt kell tolni, hogy a hercegnők erősek és függetlenek, és nem kell nekik herceg. De kell. Ez a Disney és a mese, és a romantika lényege. Az, hogy minden második blog egy erős jellemű lányról szól, aki mindenen keresztül tudja vinni az akaratát, még akkor is, ha fejezetenként ötször megerőszakolják, a feminizmus legalja. Kifordítása, félreértelmezése. És sajnos az utóbbi időben csak ilyenekkel találkozom. Például, "meghaltak a szüleim, de erős és független vagyok, és nincs szükségem segítségre, még ha megerőszakolnak sem". Ez szerintem undorító, és a nőiség meggyalázása.

      Matt... Édes Matt. Igyekszem nem csak a Doktorként láttatni. :-)

      פפ Georgia-Rose

      Törlés